7 תשובות
אוקיי, תוודאי שאם את לידו שיהיה איתך עוד מישהו ושאת נפרדת ממנו
אף אחד לא אמור להתייחס ככה לבן אדם אחר
וגם אל תחשבי אולי הוא השתנה אולי הוא יבין, לא, לרוב אנשים כאלה לא משתנים ואת לא אמורה לחכןת שזה יקרה, כרגע הוא לא מתנהג כמו שצריך אז תיפרדי ממנו, הוא לא אמור להתייחס אלייך ככה זה לא בסדר
אף אחד לא אמור להתייחס ככה לבן אדם אחר
וגם אל תחשבי אולי הוא השתנה אולי הוא יבין, לא, לרוב אנשים כאלה לא משתנים ואת לא אמורה לחכןת שזה יקרה, כרגע הוא לא מתנהג כמו שצריך אז תיפרדי ממנו, הוא לא אמור להתייחס אלייך ככה זה לא בסדר
מה להפרד דחוף
אנונימי
שואל השאלה:
מה למה שאני אפרד ממנו
מה למה שאני אפרד ממנו
אנונימית
^כי זאת לא זוגיות בריאה
להעמיד אותו במקום בדחיפות ואם זה לא עוזר להפרד
את לא צריכה מישהו כזה בחיים שלך
את לא צריכה מישהו כזה בחיים שלך
אני נפרדת ממך"
מה איפה הוא חי נשמע טיפה רעיל
תעמידי אותו במקום
תעמידי אותו במקום
באותו הנושא: