6 תשובות
יש לך מצולם?
לא זכור לי שביקשו
שואל השאלה:
לא זה היה כשהייתי איזה בת שלוש ארבע זה מזמן
לא זה היה כשהייתי איזה בת שלוש ארבע זה מזמן
צריך לחדש את האבחון כל 4 שנים אם הוא ממש ישן אז הוא לא תקף
אני לא רואה את הצורך
אני לא רואה את הצורך
שואל השאלה:
אז אני מסמנת שאין לי?
אז אני מסמנת שאין לי?
תראי גם אם זה נכון או לא זה לא ממש משנה
מלא אנשים פשוט כותבים שהכל בסדר כדי להימנע מחצי שנה של ביורוקרטיה
הם לא עושים כלום משרד התחבורה זה משרד לא מתפקד בעליל ואין לו שום תקשורת עם משרד הבריאות אז הכל יהיה בסדר
מלא אנשים פשוט כותבים שהכל בסדר כדי להימנע מחצי שנה של ביורוקרטיה
הם לא עושים כלום משרד התחבורה זה משרד לא מתפקד בעליל ואין לו שום תקשורת עם משרד הבריאות אז הכל יהיה בסדר
באותו הנושא: