תשובה אחת
הממ ניראה לי ה10w-40 חצי סינטטי ומעולה בדרך כלל לקטנועים מהסוג הזה. אבל אולי תיתייעץ עם המוכר שאתה קונה את השמן..
באותו הנושא: