17 תשובות
רעיל ברמות
זה בשבילך.
סימן לשחרר ממנו
הוא קנאי אובססיבי ורכושני
תעשי לעצמך טובה ותפרדי, הוא לא מכבד אותך ולא מדבר אלייך בצורה שמכבדת לא אותך ולא את הגוף שלך.
את שווה הרבה יותר מזה.
רעיל לא טוב
דגל שחור.
לא אדום.
זה זועקק דגל אדום וחוסר ביטחון
זה כל כך רעיל. זאת לא אשמתך שמישהו התחיל איתך? תדברי איתו על זה ואם זה לא זז לשום מקום תפרדי כי זה לא תקין בשום צורה
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה להיפרד ממנו טוב לנו ביחד
אנונימית
^ טוב לך שהוא לא מדבר איתך שבוע רק בגלל שמישהו התחיל איתך?
^^אני מבינה אותך מאוד, אבל תחשבי רגע לעצמך
זה הבן אדם שאת רוצה לחיות איתו? את מוכנה לספוג את ההתנהגות הזאת? תחשבי רגע אם את בסדר עם זה
אני לא חושבת שמישהו צריך לקבל התנהגות כזאת בשום מקרה, ובטח שלא מבן זוג
או שתדברי איתו על זה (אני לא הייתה בונה על זה, אבל את מכירה אותו יותר טוב אז אם הוא בן אדם שאפשר לדבר איתו תנסי) ותגידי לו שזה ממש לא מכבד אותך ושהוא צריך להתחיל לשים לב להתנהגות שלו כי זה חציית גבול, או שתשימי לזה סוף כי זה באמת לא תקין
ולא תגידי זרמת איתו, נתת לו מספר, אינסטגרם
לא.
את אמרת לו שיש לך חבר ולא דיברת איתו יותר
אז מה רע בזה?

ובכלל הקטע שהוא דיבר אלייך ככה
"אני לא אתפלא אם יום אחד תשכבי עם אחד החברים שלי"
מיי אתה בכלל תגיד ליי??????
להיפרד
אנונימי
ל ה י פ ר ד ! !
להיפרד ועכשיו דברים כאלה הם כמו עובש מתפשטים אם הזמן תחתכי את זה לפני שזה יהיה אפילו יותר קיצוני
בואנה איזה מניאק
רעיל רצח להיפרד דחוף ואת יכולה גם ללכת עם ההוא שהתחיל איתך
בטח הוא בעצמו בוגד גם
וואי תקשיבי להיפרד דחוף
זה קשר רעיל ברמות ואת רק תסבלי אם תישארי איתו (את, המשפחה שלך, החברים שלך וכל הסביבה שלך)