17 תשובות
וויסקי עם יש לך נינג'ה סלאש
למה רק סוג אחד?יש מלא ויסקי בירה קורונה עארק ולמה רק בקבוק אחד תביא מאתיים עליי
תלוי איזה קוקטלים מכינים
אבסולוט רגיל של ליטר
או רוברטו קוואלי או אבטיח או רגיל זה הכי הולך.
זה גם תלוי לאיזה גילאים המסיבה כמות אנשים וכאלו
(אני ברמן)
או רוברטו קוואלי או אבטיח או רגיל זה הכי הולך.
זה גם תלוי לאיזה גילאים המסיבה כמות אנשים וכאלו
(אני ברמן)
רוברטו קוואלי מחיר טוב ותמורה טובה
ייגר וטובי
שואל השאלה:
זה 30 אנשים, מסיבת האלווין ושתייה מתחת לגיל 18
בקבוק אחד כי אני רוצה להכין קוקטיילים ושכולם ירגישו בנוח
זה 30 אנשים, מסיבת האלווין ושתייה מתחת לגיל 18
בקבוק אחד כי אני רוצה להכין קוקטיילים ושכולם ירגישו בנוח
אנונימית
כולכם מתחת ל18?
יש הורה משהו ?
או שאתם קונים אלכוהול עם תעודה מזויפת?
יש הורה משהו ?
או שאתם קונים אלכוהול עם תעודה מזויפת?
שואל השאלה:
יש הורה
יש הורה
אנונימית
מה הגילאים בעיקרון
שואל השאלה:
16
16
אנונימית
רוברטו קוואלי אבטיח או ואן גוך אבטיח.
זה אלכוהול שעובר יחסית חלק בגרון בגלל הטעם המתוק שהאבטיח מביא ובגיל 16 ממש יאהבו את זה.
ממליץ כמובן לקנות יותר מבקבוק אחד ואפילו להביא גם ערק איילים ולקנות לימונדה ותעשו לימונערק שזה "סוג של" קוקטייל.
בנוגע לקוקטיילים שאת רוצה להכין יש לך כבר רעיון או שאת רוצה שאשלח לך מצרכים שתוכלי להכין כמה קוקטיילים?
זה אלכוהול שעובר יחסית חלק בגרון בגלל הטעם המתוק שהאבטיח מביא ובגיל 16 ממש יאהבו את זה.
ממליץ כמובן לקנות יותר מבקבוק אחד ואפילו להביא גם ערק איילים ולקנות לימונדה ותעשו לימונערק שזה "סוג של" קוקטייל.
בנוגע לקוקטיילים שאת רוצה להכין יש לך כבר רעיון או שאת רוצה שאשלח לך מצרכים שתוכלי להכין כמה קוקטיילים?
שואל השאלה:
אני אשמח למצרכים תודה רבהה
אני אשמח למצרכים תודה רבהה
אנונימית
בכיף
את רוצה קוקטיילים רגילים או נושא ספוקי כזה?
את רוצה קוקטיילים רגילים או נושא ספוקי כזה?
שואל השאלה:
ספוקי יהיה נדירר
ספוקי יהיה נדירר
אנונימית
תכתבי לי רגע בפרטי אני אפרט כמו שצריך איך ומה אפשר להכין איתם
סבבה שנייה כותב
עריכה:
מיץ חמוציות
מיץ רימונים
מיץ דובדבנים
מיץ עגבניות (יש כאלו שאוהבים)
רדבול אבטיח ואו האקסל של עומר לוי או של קווין רובין
שוופס פירות יער
מיץ תפוזים /מנגו
מים בטעמים בטעם אבטיח
מיץ אפרסק
מיץ גזר
קולה (ממש ממליץ על קולה עם יין אדום)
קולה דובדבן/פפסי דובדבן/דר פפר דובדבן
תה שחור (להגיש אותו קר עם וודקה ולימון)
אספרסו (אם יש לך קפה ללא קפאין עדיף)
מיץ קוקוס
ספרייט
לימונדה
רדבול לבן
זה החומרים שנייה אני פורק קניות וממשיך
עריכה:
מיץ חמוציות
מיץ רימונים
מיץ דובדבנים
מיץ עגבניות (יש כאלו שאוהבים)
רדבול אבטיח ואו האקסל של עומר לוי או של קווין רובין
שוופס פירות יער
מיץ תפוזים /מנגו
מים בטעמים בטעם אבטיח
מיץ אפרסק
מיץ גזר
קולה (ממש ממליץ על קולה עם יין אדום)
קולה דובדבן/פפסי דובדבן/דר פפר דובדבן
תה שחור (להגיש אותו קר עם וודקה ולימון)
אספרסו (אם יש לך קפה ללא קפאין עדיף)
מיץ קוקוס
ספרייט
לימונדה
רדבול לבן
זה החומרים שנייה אני פורק קניות וממשיך
באותו הנושא: