11 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי כבר את החלק של הדרכה הטיפול באדם
עשיתי כבר את החלק של הדרכה הטיפול באדם
שואל השאלה:
התכוונתי למבחנים עצמם העירוניים כאילו
התכוונתי למבחנים עצמם העירוניים כאילו
אה אז סבבה
שואל השאלה:
עיוניים
עיוניים
כן צריכים לראות אותך וזה מבחנים כן
אנונימי
שואל השאלה:
אז אני אמורה לחזור לזום? אני לא מבינה
אז אני אמורה לחזור לזום? אני לא מבינה
שואל השאלה:
תענו דחוף אני צריכה להתחיל את המבחנים
תענו דחוף אני צריכה להתחיל את המבחנים
פשוט צריך מצלמה מכוונת עליך בזמן הבחינה לפי מה שזכור לי
אנונימי
את לא צריכה לעשות כלום אמרו לך לצאת תצאי המצלמה פתוחה מתצלמים אותך
אנונימי
כן היית צריכה להישאר בזום!
יש חלק של הדרכה וטיפול באדם. תחזרי לזום.
יש חלק של הדרכה וטיפול באדם. תחזרי לזום.
זה בסדר שיצאת
באותו הנושא: