12 תשובות
כאילו ששמאלנים יפי נפש
אני לא מכלילה אבל השמאלנים פשוט נגד רוב מה שהמדינה שלנו מייצגת
הם נגד הצבא לפעמים ואומרים שאנחנו עושים פשעי מלחמה, רוצים שהערבים יגורו פה
שונאים את הדתיים וכל שנייה מנסים להוריד להם
4d1
כנראה מרמור ואובססיה כזאת,לא מסוגלים לקבל דעות של אחרים אז ישר מקללים כמו פתיתי שלג
כי אתם תמימים ובורים
שואל השאלה:
זה באמת עצוב הם כמעט תמיד פשוט מקללים במקום לדון
אנונימי
הצד שמקלל הוא הצד שמפסיד
אנונימי
דווקא מי שיותר אובססיבי ללקלל ולפלג אלה השמאלנים הקיצונים...
בתור ימנית- אני לא אובססיבית לקלל אף אחד.
ומכבדת כל דעה שעולה, אלא אם כן זה רחמים על עזתים.
זעם
אנונימי
השמלאנים הם בעצמם כל הזמן מקללים וצריך להעיף אותם לעזה וזו עובדה שהם פשוט עושים הפגנות רק בשביל להעיף את ביבי ולא באמת בכלל החטופים, וכל מי שעשה מינוסים כנראה שמאלנים גם, יש פה הרבה כאלה לצערי
מה? כולם עושים את זה
לא רק ימנים את השמאלנים
זה לא כולם, אבל לפי הניסיון החברתי שעשו על הכיתה שלי, לצערי הרוב (לפחות בכיתה שלי), וככל הנראה כי לא לימדו אותם קבלת האחר..
רוב ימין דתיים, ובתור מישהי שלומדת באולפנה, שמים שם פס על קבלת האחר.
(דרך אגב אני אישית מרכז אבל קצת נוטה לשמאל)