14 תשובות
שואל השאלה:
לא נעים לי לבקש
לא נעים לי לבקש
אנונימית
בטח, מה זה השליח שלך נרדם. הוא עובד, אף אחד לא דופק שנצ בעבודה וזה לגיטימי שאחרי שעה פלוס תרצי החזר
מגיע לך פיצוי ברור
תבקשי
תבקשי
שואל השאלה:
היא לא מוכנה לתת לי אפילו הנחה
היא לא מוכנה לתת לי אפילו הנחה
אנונימית
שואל השאלה:
היא אומרת לי שהשליח החדש יגיע ולהיעזר בסבלנות
היא אומרת לי שהשליח החדש יגיע ולהיעזר בסבלנות
אנונימית
אם יש לך אומץ וכוח להתעסק עם זה אז תגידי לה שזה לא מקובל מבחינתך ואת תתלונני ותפני לצוות של וולט או משהו
מפתאום מה יש לך אם את לא רוצה תגידי לה עברה שעה כבר אכלתי פלאפל תחזירי לי כסף
שואל השאלה:
היא רשמה שהיא תעדכן עכשיו שוב
ושההזמנה שלי תגיע רק ברבע לחצות
מי אוכל המבורגר בחצות בטוח זה יגיע קר
היא רשמה שהיא תעדכן עכשיו שוב
ושההזמנה שלי תגיע רק ברבע לחצות
מי אוכל המבורגר בחצות בטוח זה יגיע קר
אנונימית
אז פשוט תמשיכי להתווכח איתה, כאילו תגידי לה שהזמנת מזמן ועכשיו המשלוח כבר לא רלוונטי, כבר אכלת ואת לא רוצה לקבל אותו
שואל השאלה:
היא לא עונה נסגר הצט
היא לא עונה נסגר הצט
אנונימית
שואל השאלה:
איך מדברים עם המנהלים בוולט? מישהו יודע? או לחכות למחר
איך מדברים עם המנהלים בוולט? מישהו יודע? או לחכות למחר
אנונימית
אין לי מושג, תנסי לראות אולי אם יש להם מייל או משהו. או שתפתחי צאט חדש וכאילו call her out
שואל השאלה:
דיברתי איתם זה מגיע ב00:14
דיברתי איתם זה מגיע ב00:14
אנונימית
שואל השאלה:
ולא מביאים לי את הכסף חזרה רק קרדיט של 25 שקל שזה הדבר הכי עלוב ששמעתי
ולא מביאים לי את הכסף חזרה רק קרדיט של 25 שקל שזה הדבר הכי עלוב ששמעתי
אנונימית