5 תשובות
איכס אל תעשה
לא!!! אין גלאו דאון יותר משבן עושה לעצמו גלאח אל פשוט אל שיער זה יפה
אנונימית
נראלי אתה לא רוצה לעשות
נתת פה מספיק סיבות למה לא לעשות אז בוא נחשוב ביחד אולי תעשה?
תעשה
באותו הנושא: