9 תשובות
אם אין לו אז מדברים בווצאפ לא בעיה
אנונימית
אינסטגרם. אם אין אז מספר אבל אני יודעת שמעבר להיכרות בסיסית לא יהיה לי איתו יותר.
עדיף אינסטגרם אבל אין בעיה אם אין אז בוואטסאפ
אנונימית
שואל השאלה:
החוש ה69 איך את יודעת את זה רק מהפרט הזה?
אנונימי
מעדיפה מספר מראה על יותר רצינות
^^שאלת מה אנחנו היינו עושות דיברתי על עצמי
שואל השאלה:
אבל איך את יודעת רק מזה שאין לו אינסטגרם שלא יהיה לך כלום איתו?
אנונימי
כי פחות נושאי שיחה פחות על מה להגיב לא יודעת
היא בת 16^ אל תקח ממנה דעה
"פחות נושאי שיחה" איזה שטויות
אנונימית