4 תשובות
מניחה שיש ועדת חריגים לא?
אנונימית
עדיף שתשאל בפייסבוק בקבוצה של בר אילן או במתלבטים בלימודים.
פה הרוב בני 13-18
פה הרוב בני 13-18
אנונימית
לא רק לקוות, אלא לבדוק. בדרך כלל יש במוסדות ועדות חריגים עם קריטריונים מאוד מסוימים. שווה גם לבדוק מה סיכויי הקבלה בועדות חריגים ואם יש דרך להגדיל את הסיכוי (כמו מכתבי המלצה).
מסיפורים של חברות הבנתי שהרושם האישי שמייצרים על הבוחנים יכול להיות גדול יותר מהכל, וזה יכול להיות החל מאימייל שנשלח אליהם ועד ריאיון אישי
מסיפורים של חברות הבנתי שהרושם האישי שמייצרים על הבוחנים יכול להיות גדול יותר מהכל, וזה יכול להיות החל מאימייל שנשלח אליהם ועד ריאיון אישי
שואל השאלה:
^ לא יודע אני מקווה
^ לא יודע אני מקווה
אנונימי
באותו הנושא: