3 תשובות
בעיקרון כן חוץ מהקבע שלפי מה שרשום במיטב חותמים שנתיים. אומנם זה הרבה זמן אבל אם את מוכנה להשקיע אותו אז זה משתלם אחרכך לאזרחות בהרבה תחומים שהמון חברות מחפשות.
היי תכתבי לי הודעה בפרטי
אני ממש אוכל לעזור לך
באותו הנושא: