12 תשובות
300/400
400
כואב לי על הכיס שלך :')
כואב לי על הכיס שלך :')
כמה שאתה יכול.
300/400/500
300/400/500
שואל השאלה:
אז 350 יהיה סביר לא? באמצע כזה
אז 350 יהיה סביר לא? באמצע כזה
אנונימי
מעל 1000
אם אתה מתכוון לשים פחות אל תבוא
זה לאכול חינם וזה דוחה ששמים סכום נמוך כזה
אם אתה מתכוון לשים פחות אל תבוא
זה לאכול חינם וזה דוחה ששמים סכום נמוך כזה
אנונימי
^^^בטח מעל 1000, מעל 2000, גם אולי מעל 3000.
אתה חושב שקל לאנשים לשלם סכומים כאלה? ועוד במדינה שלנו?
אתה חושב שקל לאנשים לשלם סכומים כאלה? ועוד במדינה שלנו?
אז שלא יבוא בכלל לדעתי
לשים 300-400 זה לאכול חינם
כל האולם כל האוכל כל האירוע הרבה יותר יקר
שלא יבוא אם הוא שם פחות מ1000
וזה עוד אחות של חברה טובה
קצת בושה הייתי אומר אפילו לחשוב לשים סכום כזה
לשים 300-400 זה לאכול חינם
כל האולם כל האוכל כל האירוע הרבה יותר יקר
שלא יבוא אם הוא שם פחות מ1000
וזה עוד אחות של חברה טובה
קצת בושה הייתי אומר אפילו לחשוב לשים סכום כזה
אנונימי
חברות אמיתית לא נמדדת בכסף.
או אם הם קרובים ובא לו לבוא ולכבד, אז למה לא?
מה עדיף? שהוא לא יבוא?
אם אצלך זה ככה, זה אומר כמה דברים.
או אם הם קרובים ובא לו לבוא ולכבד, אז למה לא?
מה עדיף? שהוא לא יבוא?
אם אצלך זה ככה, זה אומר כמה דברים.
אם הוא שם 300 שקל-סכום ששמים בבת מצווה עדיף שלא יבוא בכלל
כן לחלוטין
כן לחלוטין
אנונימי
זה לא חוק.
כל אחד שישים איזה סכום שהוא יכול.
אני בטוחה שגם אתה לא שם 1000 שקל, וכל אחד שיתנהל לפי היכולות שלו.
מי שבא לחתונה בשביל הפוזה, שלא יבוא בכלל.
מי שבא בשביל לשמח, זה מה שבאמת חשוב.
כל אחד שישים איזה סכום שהוא יכול.
אני בטוחה שגם אתה לא שם 1000 שקל, וכל אחד שיתנהל לפי היכולות שלו.
מי שבא לחתונה בשביל הפוזה, שלא יבוא בכלל.
מי שבא בשביל לשמח, זה מה שבאמת חשוב.
300
כואב לי על הכיס שלך
כואב לי על הכיס שלך
באותו הנושא: