19 תשובות
תלוי בבנאדם
זה דבר שמגיע ונבנה עם הזמן, יש מקרים שזה מגיע מהר יותר ויש מקרים שזה מגיע מאוחר יותר
אם את מרגיש שאת נהנת ושאת בנויה לקשר תמשיכי עם זה ותראי
אם את רואה שלא מתאים לך ושאת לא מצליחה לפתח רגש זה בסדר גם ללכת ולא להמשיך
אם את מרגיש שאת נהנת ושאת בנויה לקשר תמשיכי עם זה ותראי
אם את רואה שלא מתאים לך ושאת לא מצליחה לפתח רגש זה בסדר גם ללכת ולא להמשיך
זה נבנה עם הזמן,
בדרך כלל בהתחלה יש כמו התרגשות כזו או ציפייה למשהו, חיבור טוב והרגשה פשוט של כיף
העומק מגיע בשלב מתקדם יותר
בדרך כלל בהתחלה יש כמו התרגשות כזו או ציפייה למשהו, חיבור טוב והרגשה פשוט של כיף
העומק מגיע בשלב מתקדם יותר
זה מאוד משתנה ובסוף גם אם תרגישי רגש מטורף אחרי 2 דייטים את לא באמת מכירה את הבן אדם זה דבר שלוקח זמן
אבל כן בדייטים הראשונים אפשר לבחון אם יש מתפתח אצלך רגש כלפי הבן אדם, אם נעים לך איתו, אם את נמשכת אליו, אם הוא מרגש אותך לדוגמא גורם לך להסמיק או משמח אותך
אם בא לך לפגוש אותו שוב, אם יש בו תכונות שאת מעריכה ורוצה בבן זוג
זה לא משהו שמישהו חיצוני ידע לענות לך עליו, זה עניין של הרגשה שלך.
אין באמת לחץ ואל תלחצי גם על עצמך. תנסי להבין עם עצמך בלי קשר אליו מה את תכלס רוצה, מה חשוב לך בקשר? האם את נמשכת אליו? בא לך להיפגש עוד פעם? קחי את זה צעד אחר צעד
אבל כן בדייטים הראשונים אפשר לבחון אם יש מתפתח אצלך רגש כלפי הבן אדם, אם נעים לך איתו, אם את נמשכת אליו, אם הוא מרגש אותך לדוגמא גורם לך להסמיק או משמח אותך
אם בא לך לפגוש אותו שוב, אם יש בו תכונות שאת מעריכה ורוצה בבן זוג
זה לא משהו שמישהו חיצוני ידע לענות לך עליו, זה עניין של הרגשה שלך.
אין באמת לחץ ואל תלחצי גם על עצמך. תנסי להבין עם עצמך בלי קשר אליו מה את תכלס רוצה, מה חשוב לך בקשר? האם את נמשכת אליו? בא לך להיפגש עוד פעם? קחי את זה צעד אחר צעד
שואל השאלה:
אני חושבת שאני כן בנויה לקשר אבל מרגישה שעדיף לי שהלב שלי בכוונה לא ייפתח רגשית עדיין עד שאני לא רואה 100% התאמה שלי לבחור שאני יוצאת איתו...
לא יודעת איך להרגיש לגבי זה
אני חושבת שאני כן בנויה לקשר אבל מרגישה שעדיף לי שהלב שלי בכוונה לא ייפתח רגשית עדיין עד שאני לא רואה 100% התאמה שלי לבחור שאני יוצאת איתו...
לא יודעת איך להרגיש לגבי זה
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו בכוונה לא נותנת לעצמי להימשך אליו או להיפתח אליו רגשית כי לא רוצה להתאכזב אם זה לא זה.
לכן גם מונעת מעצמי את זה באיזשהו מקום, ולא יודעת אם זה נכון כרגע
כאילו אם בהמשך אראה שמבחינתו זה רציני ושהכל "תקין" על הדף אז אתן לעצמי להיפתח
וזה מרגיש לי קצת מוזר כזה עם עצמי
כאילו בכוונה לא נותנת לעצמי להימשך אליו או להיפתח אליו רגשית כי לא רוצה להתאכזב אם זה לא זה.
לכן גם מונעת מעצמי את זה באיזשהו מקום, ולא יודעת אם זה נכון כרגע
כאילו אם בהמשך אראה שמבחינתו זה רציני ושהכל "תקין" על הדף אז אתן לעצמי להיפתח
וזה מרגיש לי קצת מוזר כזה עם עצמי
אנונימית
^ זה לגיטימי לגמרי אני לא חושבת שאת צריכה להרגיש מוזר עם זה, אני חושבת שזה ממש היגיון בריא
כמו שאמרתי אם את נהנת עם הבן אדם עד כה תמשיכו לדבר ולהיפגש ולהכיר את הבן אדם
אם את מרגישה בנוח איתו ורואה שהוא הבן אדם שאת יכולה להיפתח אליו, אז סבבה איזה כיף!
אם לא זה גם בסדר, לא צריך בכוח ולא צריך כי לא נעים
כמו שאמרתי אם את נהנת עם הבן אדם עד כה תמשיכו לדבר ולהיפגש ולהכיר את הבן אדם
אם את מרגישה בנוח איתו ורואה שהוא הבן אדם שאת יכולה להיפתח אליו, אז סבבה איזה כיף!
אם לא זה גם בסדר, לא צריך בכוח ולא צריך כי לא נעים
יכול להיות, את הכי מכירה את עצמך אף אחד אחר לא יוכל להגיד לך אחרת
אני לא חושבת שיש כזה דבר 100% התאמה כי כבני אדם אנחנו מתאימים את עצמנו אחד לשנייה. הדייטים מיועדים לבדוק אם יש בסיס טוב, אם את אוהבת נגיד את הריח שלו, אם בא לך לראות אותו שוב, אם הוא מעניין אותך, אם הוא מתעניין בך ומנסה להכיר אותך, אם את מרגישה שאתם מדברים בשפה דומה או שהוא מנסה להבין אותך
אם הומור חשוב לך, אז זה זמן טוב להבין אם הוא מצחיק אותך ואם הוא מבין את ההומור שלך.
לא הייתי ממהרת להחליט שאת.. ככה וככה
בסוף להתאהב זה כמו סוסים שדוהרים אי אפשר באמת לשלוט בזה
אני חושבת שלוקח כמה חודשים טובים להכיר בן אדם לעומק אבל זה עניין אישי
קחי את זה לאט לאט תהני מההתחלה תהני מלהכיר בן אדם חדש שחררי את הלחץ מהפוטנציאל שהוא יהיה בן זוג וכדומה
את לא צריכה להחליט כלום עכשיו, אם זורם לך תיפגשו שוב ותראי איך את מרגישה
אם את מרגישה טוב כשאת חוזרת מדייט איתו או שאת מרגישה גמורה? דברים כאלה
תהני!!
אני לא חושבת שיש כזה דבר 100% התאמה כי כבני אדם אנחנו מתאימים את עצמנו אחד לשנייה. הדייטים מיועדים לבדוק אם יש בסיס טוב, אם את אוהבת נגיד את הריח שלו, אם בא לך לראות אותו שוב, אם הוא מעניין אותך, אם הוא מתעניין בך ומנסה להכיר אותך, אם את מרגישה שאתם מדברים בשפה דומה או שהוא מנסה להבין אותך
אם הומור חשוב לך, אז זה זמן טוב להבין אם הוא מצחיק אותך ואם הוא מבין את ההומור שלך.
לא הייתי ממהרת להחליט שאת.. ככה וככה
בסוף להתאהב זה כמו סוסים שדוהרים אי אפשר באמת לשלוט בזה
אני חושבת שלוקח כמה חודשים טובים להכיר בן אדם לעומק אבל זה עניין אישי
קחי את זה לאט לאט תהני מההתחלה תהני מלהכיר בן אדם חדש שחררי את הלחץ מהפוטנציאל שהוא יהיה בן זוג וכדומה
את לא צריכה להחליט כלום עכשיו, אם זורם לך תיפגשו שוב ותראי איך את מרגישה
אם את מרגישה טוב כשאת חוזרת מדייט איתו או שאת מרגישה גמורה? דברים כאלה
תהני!!
שואל השאלה:
קודם כל ממש תודה לכן על התשובות זה עוזר לי המון❤
אם אני מרגישה עכשיו כשסיימנו דייט של שעתיים וחצי שרק דיברנו בו, שהיה ממש טוב, היה מצחיק וזורם, ואותו כיוון, הוא התעניין וככה גם אני,
אבל עדיין אין לי את המשיכה החיצונית/הרגשית אליו. יותר מעריכה אותו כבן אדם וכן הייתי רוצה לפגוש אותו שוב כי באמת נחמד לי לדבר איתו, ורואה אותו כבחור טוב מאוד
מה זה אומר לדעתכן?
קודם כל ממש תודה לכן על התשובות זה עוזר לי המון❤
אם אני מרגישה עכשיו כשסיימנו דייט של שעתיים וחצי שרק דיברנו בו, שהיה ממש טוב, היה מצחיק וזורם, ואותו כיוון, הוא התעניין וככה גם אני,
אבל עדיין אין לי את המשיכה החיצונית/הרגשית אליו. יותר מעריכה אותו כבן אדם וכן הייתי רוצה לפגוש אותו שוב כי באמת נחמד לי לדבר איתו, ורואה אותו כבחור טוב מאוד
מה זה אומר לדעתכן?
אנונימית
יצא לך לצאת לדייטים בעבר? איך את מכירה את עצמך בנושא של משיכה?
יכולה להגיד לך אישית שאני לא מצליחה להתגבר ולפתח משיכה עם הזמן, ומניסיון הבנתי שמיותר למשוך דייטים עם מי שאני לא מרגישה משיכה אליו
אבל יש גם חוויות אחרות שלמשל כן יפתחו משיכה עם הזמן, את צריכה להכיר את עצמך כדי לדעת
את יכולה לתת עוד דייט ניסיון לראות מה קורה
ובטח אם אין לך ניסיון בדייטים אז למה לא
משיכה יכולה להתפתח אבל יכולה גם לא
הייתי מנסה כמה שפחות לשבור על זה את הראש (למרות שזה קשה אני יודעת) ולנסות לראות איך את מרגישה. לא לסבך את זה, יש מצב שאת פשוט לא נמשכת וזה סבבה.
יש מצב שתיפגשו שוב ויהיה לך כיף ותרצי עוד
תזרמי עם עצמך כזה
יכולה להגיד לך אישית שאני לא מצליחה להתגבר ולפתח משיכה עם הזמן, ומניסיון הבנתי שמיותר למשוך דייטים עם מי שאני לא מרגישה משיכה אליו
אבל יש גם חוויות אחרות שלמשל כן יפתחו משיכה עם הזמן, את צריכה להכיר את עצמך כדי לדעת
את יכולה לתת עוד דייט ניסיון לראות מה קורה
ובטח אם אין לך ניסיון בדייטים אז למה לא
משיכה יכולה להתפתח אבל יכולה גם לא
הייתי מנסה כמה שפחות לשבור על זה את הראש (למרות שזה קשה אני יודעת) ולנסות לראות איך את מרגישה. לא לסבך את זה, יש מצב שאת פשוט לא נמשכת וזה סבבה.
יש מצב שתיפגשו שוב ויהיה לך כיף ותרצי עוד
תזרמי עם עצמך כזה
^^
לדעתי זה אומר שאת מדהימה!
שאת יודעת לא רק להסתכל על החיצוניות של הבן אדם ולשפוט אלה את יודעת גם להתסכל על הפנימיות של הבן אדם ולהעריך
אם אין לך עדיין את המשיכה הזאת, הכל בסדר אין צורך להתרגש מזה יותר מידיי כי כנראה שזה יתפתח בעתיד או שאולי גם לא וזה בסדר קורה
הכי חשוב שאת נהנת, שהוא גורם לך לצחוק, שיש לכם כימיה (לפי איך שזה נשמע) והכי הכי חשוב שאת אוהבת ונהנת מהאופי שלו
מאחלת לך המון בהצלחה ושהקשר הזה רק יתפתח למקומות טובים :)
לדעתי זה אומר שאת מדהימה!
שאת יודעת לא רק להסתכל על החיצוניות של הבן אדם ולשפוט אלה את יודעת גם להתסכל על הפנימיות של הבן אדם ולהעריך
אם אין לך עדיין את המשיכה הזאת, הכל בסדר אין צורך להתרגש מזה יותר מידיי כי כנראה שזה יתפתח בעתיד או שאולי גם לא וזה בסדר קורה
הכי חשוב שאת נהנת, שהוא גורם לך לצחוק, שיש לכם כימיה (לפי איך שזה נשמע) והכי הכי חשוב שאת אוהבת ונהנת מהאופי שלו
מאחלת לך המון בהצלחה ושהקשר הזה רק יתפתח למקומות טובים :)
שואל השאלה:
^^אני אגיד לך מה, מנסיון של דייטים קודמים, כל דייט שבו כן הייתה לי משיכה לבחורים, ראיתי שאין שום התאמה מלבד המשיכה החיצונית אליהם.
עכשיו הבחור שאני יוצאת איתו הוא לא בדיוק הטעם שלי, אבל הוא גם לא מכוער בעיניי, הוא כן נראה טוב ואין לי דחייה או סלידה ממנו, ואיתו דווקא כן נראה לי שאולי יכול להיות כיוון להמשיך.
אני פשוט כזה חושבת עם עצמי, עד כמה זה "נורא" לצאת עם מישהו שהוא לא 100% הטעם שלי אם לא בכלל, אבל כן האופי שלו והוא עצמו הוא כן לגמרי משהו שאני מחפשת..
^^אני אגיד לך מה, מנסיון של דייטים קודמים, כל דייט שבו כן הייתה לי משיכה לבחורים, ראיתי שאין שום התאמה מלבד המשיכה החיצונית אליהם.
עכשיו הבחור שאני יוצאת איתו הוא לא בדיוק הטעם שלי, אבל הוא גם לא מכוער בעיניי, הוא כן נראה טוב ואין לי דחייה או סלידה ממנו, ואיתו דווקא כן נראה לי שאולי יכול להיות כיוון להמשיך.
אני פשוט כזה חושבת עם עצמי, עד כמה זה "נורא" לצאת עם מישהו שהוא לא 100% הטעם שלי אם לא בכלל, אבל כן האופי שלו והוא עצמו הוא כן לגמרי משהו שאני מחפשת..
אנונימית
זה לא נורא בכלל
אפשר לצאת תקופה ולהבין שזה לא מתאים, זאת הפואנטה
אני חושבת שזאת אחלה התנסות
דברים הם לא שחור ולבן וזה טוב לנסות משהו קצת שונה ממה שניסית בעבר
נשמע שאת שמה לב לדברים וזה טוב! יש לך זמן להכיר, את תביני די מהר אם בא לך עליו או לא
אני לא יודעת בת כמה את אז אולי זה לא רלוונטי
אבל בעיקרון בשלב מסוים יותר מתעוררת התחושה שבא לך לגעת בו נגיד או בא לך שהוא יגע בך
ואם עצם הרעיון לאורך זמן מעורר בך סלידה אז אולי תביני שזה פחות מתאים
אפשר לצאת תקופה ולהבין שזה לא מתאים, זאת הפואנטה
אני חושבת שזאת אחלה התנסות
דברים הם לא שחור ולבן וזה טוב לנסות משהו קצת שונה ממה שניסית בעבר
נשמע שאת שמה לב לדברים וזה טוב! יש לך זמן להכיר, את תביני די מהר אם בא לך עליו או לא
אני לא יודעת בת כמה את אז אולי זה לא רלוונטי
אבל בעיקרון בשלב מסוים יותר מתעוררת התחושה שבא לך לגעת בו נגיד או בא לך שהוא יגע בך
ואם עצם הרעיון לאורך זמן מעורר בך סלידה אז אולי תביני שזה פחות מתאים
שואל השאלה:
^^תודה!!
האמת אם להיות כנה יש לי חשש של מה הסביבה יגידו על זה שאצא עם בחור שנראה כמו מישהו שבחיים לא הייתי יוצאת איתו חחח
שוב, הוא לא מכוער חלילה אבל לא הטייפ שלי מבחינה חיצונית.
אני יודעת שהסביבה היא לא מדד רלוונטי ובכל זאת זה עדיין מחשבה שיש לי כזה בראש
^^תודה!!
האמת אם להיות כנה יש לי חשש של מה הסביבה יגידו על זה שאצא עם בחור שנראה כמו מישהו שבחיים לא הייתי יוצאת איתו חחח
שוב, הוא לא מכוער חלילה אבל לא הטייפ שלי מבחינה חיצונית.
אני יודעת שהסביבה היא לא מדד רלוונטי ובכל זאת זה עדיין מחשבה שיש לי כזה בראש
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני בת 22
רגע אז נניח וכן הייתה לי התחושה הזאת או עברה המחשבה של איך זה ירגיש אם הוא ייגע בי ולא הייתה לי סלידה או משהו כזה, את חושבת שבתוך תוכי כן יש איזשהו רגש מסוים כלפיו?
^^אני בת 22
רגע אז נניח וכן הייתה לי התחושה הזאת או עברה המחשבה של איך זה ירגיש אם הוא ייגע בי ולא הייתה לי סלידה או משהו כזה, את חושבת שבתוך תוכי כן יש איזשהו רגש מסוים כלפיו?
אנונימית
שואל השאלה:
יואו אני פשוט אוהבת את התשובות שלכן
אני יודעת שאני חופרת קצת אבל אתן לא מבינות אפילו כמה אתן עוזרות לי
יואו אני פשוט אוהבת את התשובות שלכן
אני יודעת שאני חופרת קצת אבל אתן לא מבינות אפילו כמה אתן עוזרות לי
אנונימית
זה סופר לגיטימי מבינה אותך לגבי מה הסביבה תחשוב
האמת היא שאין לי מושג אם יש לך רגש כלפיו ויותר מזה זה מאוד לגיטימי שאחרי שני דייטים עוד אין לך רגש
אני יודעת אם אני נמשכת אם נגיד מרגיש לי שבא לי לנשק אותו
או בא לי לגעת בו או סתם אני אוהבת את הריח שלו או הקול שלו או את החיוך שלו לא יודעת מה
וכשאני לא נמשכת אני מין מרגישה מוזר כזה או נגיד חוזרת הביתה מריחה את הבושם שלו עליי ומתבאסת חיחי
בגלל זה אני אומרת אם מתאים לך תני עוד דייט כי שני דייטים באמת אי אפשר לדעת
זה גם סבבה אם יש לך טיפוס שאת יותר נמשכת אליו והוא פשוט לא שם
בסוף אני רוצה להאמין שהסביבה שלנו תאהב את מי שאוהב אותנו, אם הם יראו שמדובר בגבר שעושה לך טוב אז גם אם בהתחלה יהיו מופתעים זה יעבור
אני ממש ממש משתדלת למרות שזה קשה לא לשבור את הראש בדייטים ראשונים אם אני בעניין או לא כי אני נכנסת לסרטים וסתם חבל
תיפגשי פעם פעמיים שלוש, אם בא לך להמשיך להיפגש תמשיכי
אם בא לך להמשיך לדבר, אם הוא מעניין אותך, אם את מרגישה שאכפת לו ממך, אם הוא עושה לך כזה הרגשה כיפית של חצי התרגשות חצי לחץ כזה..
אל תפחדי לפספס משהו טוב כי נשמע שאת נותנת הזדמנות ולא צריך לתת הזדמנות לנצח
אם לבסוף תחליטי שלא מתאים זה לא אומר שאת בררנית וכבר נשמע שנתת צאנס
האמת היא שאין לי מושג אם יש לך רגש כלפיו ויותר מזה זה מאוד לגיטימי שאחרי שני דייטים עוד אין לך רגש
אני יודעת אם אני נמשכת אם נגיד מרגיש לי שבא לי לנשק אותו
או בא לי לגעת בו או סתם אני אוהבת את הריח שלו או הקול שלו או את החיוך שלו לא יודעת מה
וכשאני לא נמשכת אני מין מרגישה מוזר כזה או נגיד חוזרת הביתה מריחה את הבושם שלו עליי ומתבאסת חיחי
בגלל זה אני אומרת אם מתאים לך תני עוד דייט כי שני דייטים באמת אי אפשר לדעת
זה גם סבבה אם יש לך טיפוס שאת יותר נמשכת אליו והוא פשוט לא שם
בסוף אני רוצה להאמין שהסביבה שלנו תאהב את מי שאוהב אותנו, אם הם יראו שמדובר בגבר שעושה לך טוב אז גם אם בהתחלה יהיו מופתעים זה יעבור
אני ממש ממש משתדלת למרות שזה קשה לא לשבור את הראש בדייטים ראשונים אם אני בעניין או לא כי אני נכנסת לסרטים וסתם חבל
תיפגשי פעם פעמיים שלוש, אם בא לך להמשיך להיפגש תמשיכי
אם בא לך להמשיך לדבר, אם הוא מעניין אותך, אם את מרגישה שאכפת לו ממך, אם הוא עושה לך כזה הרגשה כיפית של חצי התרגשות חצי לחץ כזה..
אל תפחדי לפספס משהו טוב כי נשמע שאת נותנת הזדמנות ולא צריך לתת הזדמנות לנצח
אם לבסוף תחליטי שלא מתאים זה לא אומר שאת בררנית וכבר נשמע שנתת צאנס
שואל השאלה:
תודהה!!
ממש מעריכה את הזמן שלך שנתת כדי לענות לי, לא מובן מאליו בכלל^
תודהה!!
ממש מעריכה את הזמן שלך שנתת כדי לענות לי, לא מובן מאליו בכלל^
אנונימית
בכיף מהממת ❤❤
באותו הנושא: