5 תשובות
אתה נראה לי יכול לקנות
ולרצות משהו מתוק זה בהחלט מקרה חירום
בגדול לדעתי לא
עדיף להשאיר את זה גם אם זה רק 20 שקל, מתוק זה לא מקרה חירום
אבל אם אתה יודע שאחרי זה תשים שוב 20 שקל אז אולי בסדר
אבל עדיין לא הייתי קונה
לא הייתי קונה האמת
הייתי תורמת את הכסף הזה נטו כי הוא היה ליד התפילין או אפילו קונה איתו כרטיס לוטו לא יודעת
ומוותרת על משהו טעים
לפי דעתי תקנה