9 תשובות
שואל השאלה:
ידעתי שאתם לא באמת מתגעגעים
הכל שקר
אני לא סיימתי אבל יש לי הרגשה שהדבר היחיד שאני התגעגע אליו כאן זה ההפסקות והטיולים מעבר לזה אני לא התגעגע לכלום
לא
אומנם אני בצבא וזה קשוח אבל ללא ספק עדיף מאשר תיכון!
לא מתגעגעת אפילו לא לשנייה
אנונימית
לא מתגעגעת
ככ שמחה שסיימתי עם בית ספר
אני גם יב ואני ככ לא אתגעגע בדיוק היום בבוקר דיברתי על זה זה שקר וכזב ושילכו קבינמיט עם המשפט הזה
שואל השאלה:
^אני יא ואומרת את זה
למה יש להתגעגע בדיוק איכ
היו תקופות טובות באמת. אבל אני במקום טוב ואני בקשר עם כמעט כל מי שהייתי איתו בקשר אז בגדול לא
לא