18 תשובות
בגלל העצרת כנראה
של החרדים
אנונימי
הפגנה של חרידים שלא רוצים לקחת אחריות ולתרום למדינה בצורה נורמלית.
יש הפגנות עם חסימות כבישים. הבוקר היה בסדר אבל אחר צוהריים כבר לא יהיה איך לנסוע ולא יהיה לתלמידים אך לחזור.
הפגנה
גם בבית שמש ביטלו הרבה, אני עכשיו בזום הבית ספר שלי בבית שמש
בגלל ההפגנות
כי כל הכבישים חסומים וגם המורים וגם התלמידים לא יוכלו להגיע
בגלל ההפגנה של החרדים
מילה אחת חרידים
13^ גם אני יכול למסור עלייך פרטים מסווגים

את בכלל חזרת אתמול בערב, על מה התלונות?
אנונימי
יש הפגנה של החרדיםש הם לא רוצים להתגייס
שאלה טובה אין לי שמץ של מושג
אתם בהחלט לא צודקים
בעיקרון היו מלא חרדים שהיו מתגייסים
כל מי שלא לומד תורה במשך היום אמור להתגייס וגם היו עושים את זה
אבל הצבא לא מסכים להיערך רוחנית בהתאמה לחרדים
יחידות כמו חשמונאים ונצח יהודה הן בדיחה זה בכלל לא מתאים לבחור חרדי שמור ללכת לשם
אם הצבא היה מתגמש ומאפשר חיים רוחניים נורמלים בצבא היו המון שמתגייסים
על מה בכלל אתם יוצאים על החרדים לא הבנתי על זה שאנחנו רוצים לשמור על הרמה הרוחנית שלנו? זו בעיה של הצבא שהם לא נותנים החרדים מצידם היו מתגייסים כל מי שלא לומד
אנונימי
כי כל ירושלים סגורה בגלל ההפגנות
כי חסמו את כל הכבישים אין לנו אייך לחזור בגלל הפגנה
עצרת