5 תשובות
אוהב מאוד
ילד סים
אני לא בן אבל לדעתי זה ממש מגניב
תמיד רציתי ללמוד תיפוף ^^
תמיד רציתי ללמוד תיפוף ^^
ממש לא משנה, כול עוד יש לה אופי טוב ויופי סבבה:) אני אאיתה אבל שתיהיה מצחיקה חמודה ואוהבת.
אוהב:)
אנונימי
אני לא אוהב -,-