10 תשובות
לא למה שאני יהיה עצבנית?
כן כי משעמם לי חח
כן.. תכלס, כל דבר קטן מעצבן אותי.
עצבני ששואלים שאלות כאלה מטומטמות.
אנונימי
בואי פרטי אני אסביר לך:\...
לא
כן אני עצבני כי אני עם הטלפון בשירותים מחרבן ושורף לי
לא
כן.. עצבנית שמעליבים אותי ואז אומרים אוי סליחה לא התכוונתי
אנונימית
באותו הנושא: