7 תשובות
שואל השאלה:
גם שלי האמת השפות אם הן רוסית ועברית אבל עברית יותר כי ברוסית אני יודעת רק להבין ולתקשר בדיבור אבל לקרוא ולכתוב אני לא יודעת אפילו לקרוא את המילה שלום ברוסית,האותיות דיי קשות
אנונימית
בגדול גם לי זה היה ככה לא ידעתי לכתוב וקראתי כמו שקוראים אנגלית אבל למדתי כי זה עניין אותי למדתי לבד
למדתי יותר מאוחר בחיים שלי סביבות גיל 14
בטח!!! שפת אם כל כך משמעותית למבטא. הגיוני לגמרי
כן אני למדתי צרפתית בבית ועברית ויש לי קצת מבטא למרות ששניהם שפת אם שלי
בטח שהגיוני.