13 תשובות
רע מאוד
כן
זכותך לחשוב את זה אבל חבל כי זה לא נכון וחבל לתמוך בדעות שוביניסטיות
"חוץ מלשטוף כלים"
כן די רע למה שתחשבי ככה
כן די רע למה שתחשבי ככה
זה לא רע זה מציאותי
רע מאוד
לבריאות סיס
למה שתחשבי את זה ואיך כמעט בכל דבר
כמו מה בדיוק
כמו מה בדיוק
אנונימית
זה פשוט לא נכון
למה, אם את חושבת ככה אז לא רע כל אחת מפרש את זה אחרת תנסי להיות את, אני תומך בבן דביר קצת קיצוני אבל אחלה גבר בסהכ זה שלי ומין הבן ז שיגיד לי שזה רע
ואת צודקת אנחנו האמת יותר טובים מכם בהכל
זה נשמע כאילו את מדמיינת את הבן זוג שלך כחתיך מסרט אקשן שהו ממש מוכשר ויכול לעשות הכל, זה כאילו איש גברי. אך לצערי כיום כמות הגברים הגברייל הולכת ופוחתת
באותו הנושא: