21 תשובות
תמחק את המשחק קודם כל
על מה המינוס גאייז
אל תשחק את המשחק הזה אז.
התקף חרדה בגלל רובלוקס...?
שואל השאלה:
בלי למחוק את המשחק
אנונימי
קודם כל תפסיק לשחק במשחק הזה
תתרגל נשימות
אם המשחק לא עושה לך טוב אל תשחק בו..
תפסיק לשחק בזה אז
זה לא עושה לך טוב
אנונימית
ברו
שואל השאלה:
הוא כן עושה לי טוב אבל פתאום היה שם משהו שגרם לי התקף חרדה
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא
אנונימי
שלב אחד: תנשום עמוק 4 שניות לנשום 4 להחזיק 4 לנשוף ולחזור על זה עד שאתה יחסית נרגע
שלב שני: למחוק את המשחק ולא אכפת לי שלא באלך המשחק הזה לא עושה לך טוב
שלב שלישי: ללכת לקחת כוס מים ואולי איזה משהו טעים קטן ולצאת החוצה לנשום אוויר
שלב רביעי: להסביר איך בדיוק קיבלת התקף חרדה ממשחק לילדים, מה בכלל יש שם שגרם לזה?!
תוכל לספר מה קרה במשחק?
שואל השאלה:
אבל אני צריך שתרגיעו אותי שזה רק משחק לא שתלחיצו אותי יותר
אנונימי
אבל אנחנו צריכים לדעת איזה משחק ומה קרה לא?
לא מסתדר לך בראש אחי?
שואל השאלה:
קשה להסביר זה משחק רגיל ידידותי סתם היה שם איזה באג או צ'יט אני לא בטוח מה זה היה אבל זה הלחיץ אותי וגרם לי מחשבות
אנונימי
איך קוראים למשחק?
75% מהמשחקים שם הם משחקים ידידותיים ונחמדים
ה25% האחרים סתם משחקים מפגרים
שואל השאלה:
זה לא יעזור להגיד איזה משחק זה לא משנה אבל זה לא המשחקים שאמרתם והוא לא אמור להלחיץ
אני זה שסתם נלחצתי ממשהו שם אין כל כך טעם להסביר אני רק מחפש להירגע
אנונימי
אז אולי תנסה לראות סדרה?
שואל השאלה:
אולי זה היה סתם צ'יטרים? כי זה היה נראה כמו באג או משו
אנונימי
יש סיכוי אבל אולי כדאי שתצא מסטיפס ושנפסיק סתם לתת הודעות לשאר האנשים המסכנים שענו על השאלה הזאת
שואל השאלה:
אבל נכון זה לא אמור להלחיץ אותי?
אנונימי