12 תשובות
הוא נראה כמו אחרי החלקה והשקעה לבייביליס כמעט
בתור ספרית להישאר ככה
שואל השאלה:
^^^^^תודהה
^^^^^תודהה
אנונימית
להשאיר יש לך שיער מהמם ובריא מאוד
אלל תעשי אלל
חד משמעית להשאיר ככה
להשאיר יש לך שיער מאוד יפה
השיער שלך נדיר ויפה ברמות, אל תעשי
אני חושבת שהשיער שלך מאוד יפה וחבל להחליק אותו באמצעות חומרים כימיים
שיער גלי הוא ממש יפה וההייט עליו הוא מיותר
תטפחי אותו, ואז תראי שהוא יהיה יפה פי שלוש ומיוחד פי שלושים
שיער גלי הוא ממש יפה וההייט עליו הוא מיותר
תטפחי אותו, ואז תראי שהוא יהיה יפה פי שלוש ומיוחד פי שלושים
מה?? למה החלקה??
השיער שלך יפה רצח
השיער שלך יפה רצח
אנונימי
להשאיר!!
השיער שלך מהמם
השיער שלך מהמם
תשאירי, הוא מדהים ככה
באותו הנושא: