4 תשובות
מסופח של איזה חיל? אם זה גדוד לוחם, תארוז ליותר משבוע כי תמיד יש אופציה שתסגור

זמינה לטיפים ושאלות, שירתתי שנה בגדוד של גבעתי לפני שיצאתי קצונה :) בהצלחה
שואל השאלה:
חיל התקשוב, בתור לותם וכן הגדוד לוחם
אנונימית
שואל השאלה:
אשמח ממש לטיפים אני אחרי טירונות של כמה חודשים במקום מסוים וזו פעם ראשונה שאגיע לגדוד ואין לי מושג איך מתנהלים שם העניינים
אנונימית
הכל טוב לומדים מהר
לאיזה גדוד אתה הולך?
בתור לות"ם אתה כנראה תלך למחלקת תקשוב של הגדוד שהיא בתוך פלס"ם שזו פלוגת מפקדה ובה יש את השלישות, לוגיסטיקה וכו'
הכי חשוב פשוט לא להיות שוקיסט ולזרום
מגיע לך שבועיים/חודש הסתגלות זאת אומרת שאתה לא עולה שמירות או תורנויות בשבועיים/חודש הזה (תלוי ביחידה אם זה שבועיים או חודש)