4 תשובות
אני כמוך
אנונימית
מכירה את ההרגשה,
תעשי כיף בבית!
תראי סרטים, תאכלי גלידה, תכיני עוגות, תהיי בסטיפס, תשמעי מוזיקה
זה מה שאני עושה
(גם לי יש חברות כאלה)
אנונימית
תצאי לריצות/הליכות בחוץ.
זה הכי טוב ומשחרר.
אני מציעה להתייחס ברצינות לתשובה שלי:)
גם אני בערך ככה, אבל התחלתי לדבר *_* ואז זה טיפ טיפה הסתדר לי תנסי לדבר עם ההורים שלהם או שתצאי למקומות