4 תשובות
גפ אני בדיוק באותו מצב
תאמיני לי שאני כל כך מבינה אותך
אבל חייבות לנסות להכניס לנו לראש שככה בראו אותנו
וצריך להתמודד עם זה
אבל חייבות לנסות להכניס לנו לראש שככה בראו אותנו
וצריך להתמודד עם זה
את כרגע עוברת תהליך אבל אני מבטיחה לך שהייתי שם ויום יבוא ואת באמת תשלימי עם כל דבר שיש בך, ביינתים תזכרי שאת טובה כמו שאת.
אני יודעת שזה לא עוזר כרגע, אבל אני בטוחה שיש בך המון דברים חיוביים שאת אפילו לא מעריכה אותם.
אני יודעת שזה לא עוזר כרגע, אבל אני בטוחה שיש בך המון דברים חיוביים שאת אפילו לא מעריכה אותם.
אני פה אם את צריכה עזרה או פריקה מוזמנת אצלי בפרטי :) את אפילו לא מבינה כמה כוח יש לך
באותו הנושא: