10 תשובות
לא יודע מה זה ללין אבל כן
כן בטח
כן זה הרבה
הלוואי עליי בגיל הזה הייתי מקבל 30
סבבה
כן
בגיל 17 קיבלתי 35 באיזה משתלה וחשבתי שאני עשירה
4d1
ללין מעסיקים מגיל 17?