5 תשובות
גם אני לכיתה י'.. באיזה בית ספר את?
לא... אני גם לחוצה ממש חח אני עולה לט' לכיתה חדשה \:
גם אני!:)
אני עולה ל ט׳ ואני גם לחוצה:/
היי גם אני עולה לכיתה י:-)
באותו הנושא: