22 תשובות
מה שלא יהיה למפקד שלך להגיד זה לא משנה, את חולה וצריכה ימי מנוחה, לכי לביקור רופא
שואל השאלה:
למרות שהוצאתי שבוע שעבר? אני מפחדת כי אני מרגישה שאני לא באה לו בטוב
למרות שהוצאתי שבוע שעבר? אני מפחדת כי אני מרגישה שאני לא באה לו בטוב
כן
תקשיבי אין מה לעשות בקשר לזה, אם את לא מרגישה טוב אין ככ ברירה וגם בכל מקרה בקושי תתפקדי בבסיס
תקשיבי אין מה לעשות בקשר לזה, אם את לא מרגישה טוב אין ככ ברירה וגם בכל מקרה בקושי תתפקדי בבסיס
תביאי אישור רפואי תשאירי את ההצדקות לרופא לא למפקד
שואל השאלה:
ומה אם הוא יחשוב שאני מזייפת?
ומה אם הוא יחשוב שאני מזייפת?
שיחשוב מה שהוא רוצה, הוא לא יכול לבטל לך גימלים מביקור רופא ואם תראי שזה מציק לו כשתחזרי לבסיס את יכולה לנסות להסביר את עצמך
שואל השאלה:
הוא לא יכול לעלות אותי משפט נכון?
הוא לא יכול לעלות אותי משפט נכון?
מה פתאום
לא, זה מילה של רופא
שואל השאלה:
בטוח?
בטוח?
חחח מאה אחוז
כן. אם יש לי אישור מרופא אז זה חוקי
שואל השאלה:
ומה אם הוא יגיד לי לעלות ליחידה להיבדק אצל הרופא?
ומה אם הוא יגיד לי לעלות ליחידה להיבדק אצל הרופא?
שואל השאלה:
וגם בחמישי יש לנו תרגיל אבל אני באמת לא מרגישה טוב
וגם בחמישי יש לנו תרגיל אבל אני באמת לא מרגישה טוב
אם זה גימלים מביקור רופא הוא לא יכול לבטל, רק גימלים מהאפליקציה (לפי מה שידוע לי לפחות..)
קחי גימלים.
אם הוא מתלונן תעמדי על שלך.
את בן אדם. את יכולה להיות חולה. הגוף שלנו יכול להיות חולה גם שבוע אחרי שבוע. אין לנו שליטה עליו.
וזה חורף קשה, ראית מה אמרו על השפעות וזה. אז זה לא רק שפעת, יכולים להיות גם הרבה וירוסים באוויר.
ואם קשה לו שיתמודד.
אם הוא מתלונן תעמדי על שלך.
את בן אדם. את יכולה להיות חולה. הגוף שלנו יכול להיות חולה גם שבוע אחרי שבוע. אין לנו שליטה עליו.
וזה חורף קשה, ראית מה אמרו על השפעות וזה. אז זה לא רק שפעת, יכולים להיות גם הרבה וירוסים באוויר.
ואם קשה לו שיתמודד.
שואל השאלה:
נכון, גם יש לי מחלת הליקובקטר ושיתפתי אותו בזה ביום ראשון כשחזרתי לבסיס
נכון, גם יש לי מחלת הליקובקטר ושיתפתי אותו בזה ביום ראשון כשחזרתי לבסיס
א אני באמת חושב שאת לא צריכה לצום אם את חולה אז אולי תנסי לאכול משהו ולראות אם את יכולה ללכת לבסיס
שואל השאלה:
אני נמצאת בבסיס, וגם אם אני אפסיק לצום לא נראה לי זה יבטל לי את השלשולים.. גם ממש לפני כמה דק הקאתי בשירותים של הלשכה
אני נמצאת בבסיס, וגם אם אני אפסיק לצום לא נראה לי זה יבטל לי את השלשולים.. גם ממש לפני כמה דק הקאתי בשירותים של הלשכה
הכל יהיה בסדר יקירה , אני בחודשיים האחרונים הוצאתי שבועיים ג ברצץ בגלל שפעת פעם אחת היה לי וירוס באוקטובר ולפני שבועיים יצאתי ל שבוע וחצי ג בגלל שפעת דרך מיון , אז הכל בסדר הכי חשוב שתרגשי טוב ותחלמי ותנוחי הרבה אם את חולה למפקד אסור לומר לך כלום כל הודעת קיבלת ג מהרופא או מביקור רופא אין מה לעשות אם את צריכה פשוט תוציאי המפקד שלך חייב לקבל את זה כי אחרת את יכולה לכבול אותו כי יש לך את הזכות לבריאות ולטיפול ברגע שאת חולה ואם הוא לא נותן לך את זה הוא גם פוגע בזכויות שלך וגם ברכוש צהל אז, פשוט לכי היום לביקור רופא תקבלי ג ותנוחי מגיע לך לנוח והכל בסדר ומקווה שתרגישי טוב במהרה אני יודע שזה מצב לא פשוט ולא נעים לגוף
לפי החוק מותר למפקד רק להמליץ לך ללכת לרופא בבסיס, אם הלכת לקחת גימלים ויש אישור מחוץ ליחידה הוא חייב לאשר את זה. מותר רק להמליץ לא לחייב או להכריח אותך. הכל טוב
שואל השאלה:
תודה רבה לכם
תודה רבה לכם
באותו הנושא: