27 תשובות
מן הסתם שהיא נעלמה השאלה מי לקח אותה
שחטפו אותה
לא, חטפו אותה
כן כאילו היא נעלמה השאלה איך ומי חטף אותה
כן השאלה איך ומי
מאמינה בזה שמישהו חטף אותה וה' האחד יודע מה היא עוברת עכשיו ואיפה היא בכלל נמצאת עכשיו
זה בלתי נתפס
אנונימי
כולם יודעים שהיא לא סתם נעלמה.
פשוט אין כרגע קצה חוט במקרה שלה ובמקרה של שאר הנעדרים מהמקומות האלה כדי לפענח את המקרים.
ממש לא
למה שילדה בגיל הזה תרצה
חטפו אותה
שואל השאלה:
אני מתכוון שהיא לא נעלמה כאילו האדמה בלאה אותה, שפשוט מישהו חטף אותה.. איך בנאדם יכול להיעלם פשוטו כמשמעו, זה לא הגיוני לדעתי. כאילו ברור שמישהו חטף אותה אבל אני לא מבין למה לא מפרסמים שהיא נחטפה אבל מפרסמים שהיא נעלמה ואני ממש מתקשה להבין איך יכול להיות שמשטרה לא מצאה שום קצה חוט נגד חשודים אמיתיים, אני סבור שיש שחיתות במשטרה ושוטרים שפשוט משתפים פעולה עם הפשע ופשוט העלימו ראיות והוכחות של החשוד , בעיני זה פשוט לא נתפס שאין קצה חוט נגד חשודים אמיתיים ושלא הצליחו להוכיח כלום
אנונימי
נכון צודק, רוב הסיכויים שיש שחיתות בתוך המערכת המשטרתית כאן בארץ או מי שקשור למצלמות או בדק אותם, זה סיפור פשוט לא הגיוני בעליל, אני לא מאמין שהמשטרה עשתה הכל כנדרש
אנונימי
זה לא קשור, בטוח שיש כיוונים אבל אי אפשר להצהיר שהיא נחטפה עד שאין הוכחה חד משמעית לזה, ואם הייתה הוכחה חד משמעית לזה היינו יודעים גם מי חטף אותה.
אני לא חושבת שהעלימו ראיות או שהמשטרה משתפת פעולה, אני בכנות חושבת שבגלל המוצא שלה לא נעשו כל המאמצים למצוא אותה, וויתרו מהר מדי ולא חקרו מספיק.
שואל השאלה:
נכון גם אני לושב ככה, שרוב הסיכויים הם פשוט ויתרו מהר מדי ולא חקרו מספיק או אולי אפילו התעלמו מדברים חשודים בשביל לא לפתוח חקירה שתיקח להם המון זמן וכוחות למרות שהם כמעט בטוח ידעו שזה יוביל אותם לפושע ויפתור את התעלומה
אנונימי
היא נעלמה בטוח השאלה איך
לא, יש כל כך הרבה סימנים שמראים שזה לא "ילדה שהלכה לאיבוד" אלא ילדה שנחטפה. עצוב שהמדינה מקלה ראש כשזה נוגע לאוכלוסיות מוחלשות בחברה.
מניחה שיש אנשים בעדה שלא מדברים. והיימנוט המסכנה משלמת מחיר כבד מידי. הלב נקרע. מה קורה בצפת שנעלמים בה כל כך הרבה אנשים
נחטפה
זה לא אמונה זה עובדה
ילד לא יכול להיעלם סתם. גם אם היא הייתה סתם הולכת לאיבוד היו כנראה מוצאים אותה כבר.
באמת שזה בלתי נסבל וממש לא מדברים על זה מספיק שכחו לגמרי. עם כל הכבוד ליטופים למשל שהיו באותה תקופה, זה היה הרבה יותר מתוקשר ממנה ולמה בעצם? גם היא ילדה שנחטפה, ויותר גרוע, נחטפה בתוך שטח ישראל ויכול להיות שעוד נמצאת בו, אבל אף אחד לא יודע איפה.
את כל הנעדרים המתנחלים האלה בשטחים או מירושלים בהרים איכשהו מצליחים למצוא צ'יק צ'ק אבל כשזו ילדה אתיופית במרכז קליטה הממ, פתאום לא.
גם לעוד ילדים לא מוצאים עדיין קצה חוט כבר עשרות שנים וגם לילד הדתי ההוא
אני חושבת שהיא נחטפה
ולא נעים לי לומר את זה אבל אני גם חושבת שהיא נרצחה כבר.. אין למישהו סיבה להשאיר אותה אצלו כל כך הרבה זמן
אנונימית
אני בן אדם פאסימי במהות ^ אבל זה לא בהכרח יכול להיות שפה זה סתם איזה סוטה שרצה לגדל אותה או לעשות לה דברים יותר מחרידים חלילה אבל כן להשאיר אותה חיה
^כן יכול להיות שזה איזה סוטה
אבל לא הרבה סוטים מוכנים לגדל ילד לכל כך הרבה זמן
וזה גם מסכן אותם אם הם יתפסו..
לדעתי רוב הסיכויים שגם אם זה היה איזה זוטה הוא כבר היה מוצא לה תחליף כי הסיפור של היימנוט כבר נהיה מפורס מדי וזה מסכן אותו
אנונימית
כמובן שיש שחיתות כי נתנו להם לצחוק קטעים ממצלמות ההבטחה
שואל השאלה:
תאטרון הלב והבית, בנאדם לא נעלם סתם ככה בעולם שלנו אלה אם כן הוא לא באמת בנאדם או בנאדם שעושה איזה כישוף להיעלם כמו באגדות , לפי ההגיון אף אדם נורמאלי לא יכול להיעלם, ולכן השאלה מה קרה איתה?
בגלל זה אני לא אוהב את הנוסח של המילה הזו. שיפרסמו שהיא נחטפה, להיעלם היא לא יכולה ! יש הבדל עצום בין להיעלם או להיחטף.
אנונימי
אני לא מאמין לסיפור הזה, סתם מתעלמים ולא עושים את עבודתם כנדרש