6 תשובות
שאלה מצוינת גם בבית ספר שלנו זה ככה אני חושבת מפגר מאוד
המצאה של הבית ספר שלך
הגיוני.
זאת בגרות פנימית אז אין יום חופש.
זה מבאס אבל זה תמיד היה ככה.
זאת בגרות פנימית אז אין יום חופש.
זה מבאס אבל זה תמיד היה ככה.
שואל השאלה:
^^כנראה
אמרו שזה בתקנון אבל אני לא מבינה למה גם ככה יום לפני יש לנו רק 3 שעות כדי להתכונן אז מה ההגיון
^^כנראה
אמרו שזה בתקנון אבל אני לא מבינה למה גם ככה יום לפני יש לנו רק 3 שעות כדי להתכונן אז מה ההגיון
אנונימית
ככה זה בתי ספר.
אפס הגיון.
אפס הגיון.
כן
באותו הנושא: