8 תשובות
תשארי ערה.. אבל אל תתארגני כי אחר כך תחכי סתם ויהיה לך משעמם.. בנתיים תיהיה במחשב או בפאלפון..
אני לא הצלחתי לישון בכלל, אין מה לעשות..
פשוט אל תחזר\י לישון כי יהיה לך קשה לקום.
תחזרי לישון
הלוואי עלי עכשיו לישון
אנונימי
אני בכוונה עכשיו היתעוררתי- אני עושה עכשיו אמבטיה
גם אני יתעוררתי עכשיוו מה לעשות?
אם תחזרי לישון יהיה לך קשה לקום
עכשיו את כבר ערה אז זה מאוחר מדי אם תשני עכשיו יהיה לך קשה להתעורר בעוד שעתיים
הגנב
תשארי ערה וזהוו:p