15 תשובות
0 קיבלתי 60
לא למדתי ו60
למדתי בערך 15 אחוז שם וקיבלתי 90, אבל לדעתי זה גם מזל כי לא הרגשתי מוכן, הייתי צריך להתאמן יותר
אנונימי
התחלתי חודש לפני ללמוד קצת כל פעם ואז שבוע לפני נתתי פוש, בסוף זה סתם הלחיץ אותי אז לדעתי עדיף קצת לנוח לפני הדפר עצמו
ו90
ו90
שבועיים שלושה, 80.
בקושי למדתי וקיבלתי 80
לא למדתי 90
אנונימי
האמת שלמדתי איזה עשרים דק רק כדי להבין את סגנון השאלות וקיבלתי 70
לא למדתי 50
שבועיים 90
לא למדתי
קיבלתי 20
אבל זה גם בגלל שלא היה לי כוח לענות אז פשוט ניחשתי
קיבלתי 20
אבל זה גם בגלל שלא היה לי כוח לענות אז פשוט ניחשתי
ממש התחלתי ללמוד לפני כמה חודשים אבל עצרתי ואז למדתי שבועיים לפני היה לי אתמול וקיבלתי 90
^אלוףף כל הכבודד
תודהה
בצורניות קיבלתי 6
לא הייתי מרוכז בכלל ועשיתי את
הדפר דבר אחרון אבל עדין 90 אז אני מרוצה
לא הייתי מרוכז בכלל ועשיתי את
הדפר דבר אחרון אבל עדין 90 אז אני מרוצה
באותו הנושא: