התחברות
הרשמה
למרות שאנחנו המדינה הכי קטנה אנחנו המדינה הכי מדוברת , לא מוזר?
8 בינואר 2026, 20:14
ישראל
העולם
מדינות
גאוגרפיה
חו"ל
2 תשובות
מוזר אבל הרבה רוצים ברעתנו מה שהופך אותנו לסוגשל אתגר ונושא לשיחה
ב
בנצי בטעות
אנחנו לא אבל
א
אנונימית9887
באותו הנושא:
למה כולם רוצים את המדינה שלנו אם אנחנו המדינה הכי קטנה בכדור הארץ?
אנחנו המדינה הכי בטוחה בעולם מבחינת מצב הקורונה, האם זה בגלל שאנחנו העם הנבחר?
מישהו מוכן להסכים איתי שלמרות הבלגן אנחנו המדינה הכי יפה בעולם
תגידו אנחנו כל כך גאים בזה שאנחנו מדינה יהודית אז למה אנחנו משתמשים עם תאריך נוצרי
למה דווקא אנחנו התפתחנו ככ מכל הבחינות למרות שאנחנו לא הכי מפותחים שכלית?
למה מצפים שאם אנחנו מדינה יהודית אנחנו נהיה מדינת דת? זה שאנחנו מדינה בעלת לאום יהודי לא אומר שאנחנו צריכים להיות דתיים.
למה אנשים בישראל תומכים בסוציאליזם למרות שאנחנו לא מדינה שמתאימה במבנה הדמוגרפי שלה למודל רווחה כזה?
למה אנחנו לא הולכים לישון למרות שאנחנו יודעים שנתחרט על זה בבוקר?
למרות שאנחנו חרקים, אנחנו יודעים לבנות מבנים שמגיעים לגובה של יותר מחמישה מטרים, מי אנחנו?
איך זה שאנחנו מדינה קטנה ואנחנו מחזיקים באתרי תיירות חזקים?
למה כל מסגרת שאנחנו נמצאים אנחנו מתלוננים למרות שזה משעמם להיות בבית?