11 תשובות
אמרו שזה ספאם שנועד להפחיד
זה כדי להפחיד
לא חושבת שיהיה משהו הלילה
_M1
זה סתם
הם רוצים להפחיד אותנו
זה סתם זה לא אמיתי
זו לוחמה פסיכולוגית לא להאמין להם זה בדיוק מה שהם רוצים
שואל השאלה:
אבל נראה לכם שהם יבזבזו את ההוגעה הזאת? יש להם הזדמנות אחת להפחיד אותנו, ואחרי שיתברר שזה לא אמיתי לא יאמינו להם יותר
אנונימי
להפך, הם מחכים למתי שלא נאמין להם
הם רוצים לתקוף מתי שלא נהיה מוכנים ומתי שלא נדבר על תקיפה מהצד שלהם
סתם כדי להפחיד לדעתי
הם לא רוצים שנהיה מוכנים לזה
אין להם שום בעיה שנאבד את האמון כי ככה נופתע
שואל השאלה:
וואלה
לא חשבתי על זה
תודה
אנונימי
אל תדאג אנונימי אם יתקפו אותנו אני יטפל בהם