14 תשובות
מסכימה ממש. כאילו ממש
חד משמעית נכון
אבל לא לכולם יש את האופציה של פסיכולוג ופשוט מחפשים מישהו שיהיה להם אוזן קשבת..
אבל לא לכולם יש את האופציה של פסיכולוג ופשוט מחפשים מישהו שיהיה להם אוזן קשבת..
מסכימה ממש. כאילו ממש
לפרוק זה לא להסתמך, זה לשתף ולהוריד מהלב, חלק רק רוצים שיקשיבו להם וחלק רוצים שייעצו להם אף אחד לא מסתמך ב100 אחוז על אנשים פה
צורך בפריקה וצורך בפסיכולוג זה שני דברים שונים
מסכימה ואתה צודק, זה יכול לגרום גם לנזק אם נותנים עצות לא נכונות
מה שכן, לפעמים אוזן קשבת נותנת לבנאדם שפורק תחושה שהוא לא לבד וזה יכול אוטומטית לעזור רק בגלל שיש בנאדם בצד השני שמקשיב לו ולא שופט
מה שכן, לפעמים אוזן קשבת נותנת לבנאדם שפורק תחושה שהוא לא לבד וזה יכול אוטומטית לעזור רק בגלל שיש בנאדם בצד השני שמקשיב לו ולא שופט
פסיכולוג לרוב לא בא להבין אותך
פה יש פיזית אנשים וקשר אנושי שלא קשור לשכר מסויים
למרות שיש פה כאלה שחייבים עזרה מקצועית
אבל חוץ מזה לא סתם יש את החברה שלנו אנחנו צריכים להכיל אחד את השני
פה יש פיזית אנשים וקשר אנושי שלא קשור לשכר מסויים
למרות שיש פה כאלה שחייבים עזרה מקצועית
אבל חוץ מזה לא סתם יש את החברה שלנו אנחנו צריכים להכיל אחד את השני
לא כל בן אדם שרוצה לשתף במשהו זה בהכרח פסיכולוג, גם מה אתה מצפה שכל בן אדם ישלם 400 שקל ל50 דק בגלל שעובר עליו איזה משהו בחיים?
שואל השאלה:
^^^^^אני רואה כמה אנשים בחברים לעט לא מעט שכל הזמן רוצים לפרוק ולהתייעץ,לא נראלי שאנשים כאלו הולכים לפסיכולוג.
^^^^^אני רואה כמה אנשים בחברים לעט לא מעט שכל הזמן רוצים לפרוק ולהתייעץ,לא נראלי שאנשים כאלו הולכים לפסיכולוג.
^^כן בדיוק
וגם הרבה פעמים פסיכולוגים יכולים ליצור יותר נזק
וגם הרבה פעמים פסיכולוגים יכולים ליצור יותר נזק
אנונימית
שואל השאלה:
^אז את אומרת לי שאנשים שלמדו ועשו תואר בזה יכולים ליצור יותר נזק מסתם מישהו בסטיפס?
מה ההיגיון פה?
^אז את אומרת לי שאנשים שלמדו ועשו תואר בזה יכולים ליצור יותר נזק מסתם מישהו בסטיפס?
מה ההיגיון פה?
הייתי מציעה לך לדבר על זה עם מישהו, אבל זה לא יהיה לעניין... חח
^^תתפלא אבל זה שהם למדו תואר לא בהכרח אומר שהם מבינים הכי טוב.
לפעמים גם צריך מישהו שהוא בגילך ויש לו איזה נסיון מהחיים נגיד ככה ואפשר לדבר איתו מאוד חופשי
לפעמים גם צריך מישהו שהוא בגילך ויש לו איזה נסיון מהחיים נגיד ככה ואפשר לדבר איתו מאוד חופשי
אנונימית
מה שאתה אומר הוא הגיוני אבל לא תמיד מה שהגיוני הוא מה שנכון, בתור אחד שהיה אצל פסיכולוגים לא תמיד יש להם את התשובות לתת לך, ההפך לפעמים דווקא בגלל שפסיכולוגים באים ועושים את העבודה שלהם גם קשה לך להרגיש חיבור עמוק מספיק בשביל לשתף או בשביל שהפסיכולוג יבין לעומק את הבעיה שלך, יכול להגיד לך מניסיון שלי אישית לפעמים יותר עזר לשתף חבר מאשר פסיכולוג, לפסיכולוגים אין קסמים, הם פשוט מבינים יותר לעומק איך לפשט את התחושות והרגשות שלך, גם לא תמיד הם צודקים