7 תשובות
בטח שאת יכולה, לא נראלי גם אפשר לפני כיתה י
את יכולהה פשוט אפשר להתחיל גם ב-ט אבל זה לא אומר שב-י את לא יכולה
מאוחר מידי, אם את השנה בכיתה י אז הייתי צריכה להירשם בחופש הגדול, במאי בערך כבר נגמר הקורס
מאוחר מדי (אולי את יכולה לעשות קורס אבל זה לא מחייב כניסה להתנדבות)
לפעצים יש קורסים מזורזים צריך לבדוק
מאוחר מדי
עושים את הקורס בכיתה ט/י
מאוחר מדי, לפעמים יש קורסים מזורזים בפסח של שבוע שלם אבל פחות עושים את זה היום