11 תשובות
בטח מזרחית
לא אוהבים אשכנזים
מעדיף מזרחית
אבל גם אשכנזייה סבבה תלוי בבחורה
שואל השאלה:
למה אתם מעדיפים מזרחים?
אנונימית
תלוי בבן אדם

אני מעדיף מזרחית
אנונימי
שואל השאלה:
אבל השאלה היא למה
אנונימית
רק חתולות מרוקאיות כל החתולים האשכנזים חזרה למשרפות #פוריז
אין לי שום העדפה לעדה, לא רלוונטי בעיניי.
אופי>מרוקאית אשכנזייה מזרחית תימנייה עיראקית רוסיה
בגלל טעם אישי זה יופי שונה ,וסוג של אופי כללי כזה , וגם אוכל יותר טעים
אתה לא מצחיק^^^
לא ניסיתי להצחיק אמרתי את מה שאני חושב אופי כובש מבחינתי לא משנה איזה עדה
אני מזרחי אבל אין בעיה בכלל