10 תשובות
180 במרכז
220 באריאל
אנונימית
שואל השאלה:
אז 200 בירושלים זה סבבה?
אז 200 בירושלים זה סבבה?
אנונימית
סבבה כן
160 בצפון
גם ידני וגם אוטומט
גם ידני וגם אוטומט
170 ל40 דק
255 לשעה.
בצפון
255 לשעה.
בצפון
170 ל40 דקות גם אצלי
בנגב, בדרום
בנגב, בדרום
אנונימית
שילמתי על משאית ידני 180 שח לשיעור. בצפון.
שילמתי במרכז 180 ל40 דק
שחיטה לאור יום
באותו הנושא: