8 תשובות
ככה גם אני הייתי שנה שעברה וזה לקח זמן אבל את צריכה ליזום את ההתקרבות לחברות שם כי אם את לא תעשי כלום הן לא יזמו
איך ליזום? אני לא מצליחה
תיפטרי מהביישנות הזאת (:
היא לא עוזרת. זה נשמע מאוד קשה אבל זה ממש לא.
את ניגשת למישהי שנראית לך נחמדה, את אומרת לה היי אני ___, ואני חדשה פה ואת נראית לי נחמדה..
אנשים הם רק אנשים. אין מה להתבייש.
לדעתי גם יישמחו להכיר אותך (:
בהצלחה <3
היא לא עוזרת. זה נשמע מאוד קשה אבל זה ממש לא.
את ניגשת למישהי שנראית לך נחמדה, את אומרת לה היי אני ___, ואני חדשה פה ואת נראית לי נחמדה..
אנשים הם רק אנשים. אין מה להתבייש.
לדעתי גם יישמחו להכיר אותך (:
בהצלחה <3
תדברי איתן תזמיני אותן אלייך פשוט לא להיות ביישנית ותחייכי הרבה:) מנסיון
תנסי כמה שיותר להתקרב אל הבנות, ולא לשבת לבד בצד, כי זה ישדר להן שאת לא כל כך חברותית. תנסי לעלות נושאי דיבור, דברים שאת אוהבת לעשות, תחביבים, מוזיקה וכו..
תיזמי פעילויות ותהיי פעילה.
תיזמי פעילויות ותהיי פעילה.
תחייכי וזה או שבבוקר נגיד ילדה יושבת בשולחן לבד.. אז שבי לידה תגידי היי ותחייכי ואז כבר תזרמי איתה פשוט תשאלי מאיפה היא וזה ואז כבר אחרי כמה זמן תיראי איך יזרום לך:)
כולם יודעים את השם שלי וכולם יועצים מאיפה כולן.. אני מאוד ביישנית ממש ביישנית אני לא מצליחה להתגבר על זה
שאני נכנסתי לכיתה הייתי בקשר עם 3 בנות. והיום ממש התחברתי לאחת מהן יותר ממה שהייתי, הכרתי חברה חדשה, התחלתי לדבר עם ילדים מהכיתה וזה ממש כיף! כל מה שצריך הוא להיפתח! אני יודעת שזה נראה מביך אבל זה הכי לא. גשי אליהן תציגי את עצמך, תנסי למצוא נושא משותף על שיחה, תראי רושם של ילדה בעלת ביטחון, אל תדברי בשקט ולא ברור ותהיי כל הזמן בצד כי אז יחשבו שאת שקטה ולא חברותית ויהיה הרבה יותר קשה למצוא חברות. דרך אגב הרושם שעשית על הילדים לא נשמר עדיין תאמיני לי. רק אחרי שבוע מתחילים להכיר את האופי של הילדים.
אם היית עד עכשיו מאוד שקטה וביישנית כדאי לך ממחר להיפתח, לא לפחד לא להתבייש ולדבר חזק וברור ולהסתכל לאנשים בעיניים שאת מדברת איתם. לא להתחבא בצד הכיתה ולדבר חלש. (לא שאני אומרת שאת כזאת סתם נתתי דוגמא למה שלא כדאי לעשות אם רוצים למצוא חברים חדשים)
ואל תילחצי, בסוף כל אחד מוצא לו את החברים האמיתיים שלו.
בהצלחה! ואם את צריכה עזרה את מוזמנת לפנות אליי בפרטי:-)
אם היית עד עכשיו מאוד שקטה וביישנית כדאי לך ממחר להיפתח, לא לפחד לא להתבייש ולדבר חזק וברור ולהסתכל לאנשים בעיניים שאת מדברת איתם. לא להתחבא בצד הכיתה ולדבר חלש. (לא שאני אומרת שאת כזאת סתם נתתי דוגמא למה שלא כדאי לעשות אם רוצים למצוא חברים חדשים)
ואל תילחצי, בסוף כל אחד מוצא לו את החברים האמיתיים שלו.
בהצלחה! ואם את צריכה עזרה את מוזמנת לפנות אליי בפרטי:-)
באותו הנושא: