8 תשובות
את צריכה לתת גישה
אנונימי
שואל השאלה:
נתתי
אנונימית
את מדברת בלי להתלהב... את צריכה עם טיפה יותר רגש
שואל השאלה:
עכשיו כן כי אני עייפה ^
בסדר שמציגים זה משהו אחר, אבל תודה על הביקורת
אנונימית
זה נשמע טוב מאוד
זה ברור שאת לא אמריקאית ויש לך מבטא מזרח תיכונית אבל סהכ אין לך טעויות חוץ מזה שאמרת often עם ביטוי של האות t. זה לא בהכרח טעות אבל רוב אמריקאים לא אומרים את הt
שואל השאלה:
^ אני מודעת לזה, גיליתי אבל שאפשר לבטא את האות הזאת במילה וככה יצא אז אמרתי סבבה
תודה רבה :)
אנונימית
צר לי אבל את קצת נשמעת כמו סירי או משהו כזה, מונוטוני, אבל מעבר לזה את מדברת טוב ומבינים את הנאמר
שואל השאלה:
אמרתי פה כבר לפני שדיברתי בטון נורא בוטי כי פשוט הייתי עייפה ולא היה לי כוח לקרוא עם רגש.
תודה על ההבנה מראש ^
אנונימית