5 תשובות
לא יודע היא נפרדה ממני...
ובערך שנה
ובערך שנה
אנונימי
... והיינו חודש ככה.. הוא היתנהג אליי זבל והפסקתי לאהוב אותו..
קוראים לך לין במקרה?
אנונימי
כי הבנו שזה לא עובד אז הפסקנו לדבר ולא יצרנו קשר אז נפרדנו הוא כאילו שכח ממני,
הייתי איתו חצי שנה
הייתי איתו חצי שנה
אנונימית
עיצבנתי אותו תמיד והייתי רעה כזאת ועכשיו אני מתחרטת על זה...
באותו הנושא: