19 תשובות
חלום עליי מערכת כזאת
יותר טובה מהמערכת שלי בכיתה ג
זה כלום.. את במגמה אחת?
זה מושלם ברמות
אנונימית
כן
שואל השאלה:
אני ב2 אבל הן רק 3 שעות בשבוע
אנונימי
מערכת מאוד קלה
יש לך מערכת חלום
אה טוב את לומדת בשישי אז היא על גבול הקלה סבבה לכיתה יא לדעתי
גם עם היא לומדת בשישי היא קלה
זה לא שהיא לומדת קצת
6 שעות בשישי זה הרבה, זה היה מאריך בהרבה את הימים (שעה עד שעתיים)
זה ממש כלום, כשהייתי בבית ספר בכתה י' למדנו בכל יום עד שעה שביעית או שמינית, חוץ מבשלישי שלמדנו עד שעה שישית שהייתה לנו שעה לפני וראשון שלמדנו עד שעה עשירית.
הלוואי עליי
שואל השאלה:
דווקא הייתי רוצה להיות במגמות באורך 6 שעות כי אני נהנה מהם מאוד, ובאופן ספונטני בחרתי את המגמות הכי קצרות מבחינת שעות שזה מבאס.
אנונימי
לגמרי אבל אין לי זמן לשעות פנאי אני לומדת כל הזמן עד מאוחר
כן. זה ממש כלום
בית ספר זה דבר ארור
^^פשוט איך
חיים... אני ממש מקנא לא הבנתי למה מגמות 3 שעות?? אצלי אחת 6 ואחת שבע...