9 תשובות
יש יותר מדי
ראיתי כאן בסטיפס כמות קצת גדולה מדי של גברים כאלה כן
ברור שיש
שואל השאלה:
איפה יש?
אנונימית
כן ברור אבל כדאי להימנע להימנע להימנע
למה שתרצי לצאת עם אנשים שגדולים ממך ב11 שנים
שואל השאלה:
בנים בגיל שלי ילדותיים ואין לי כוח ללמד אותם איך להתנהג אליי
אנונימית
בטוח יש, לא חסר
ובכל מקום לדעתי את יכולה למצוא
תמצאי מישהו בוגר בגיל שלך זה מדלג על הרבה אולי את חושבת שזה טוב
אנונימי