4 תשובות
בעיקרון עם רק כתבת מזל טוב בכללי זה בסדר (: עם אתם חברים יחסית טובים (נפגשים עם חברים או בכללי) אז גם להגיד מזל טוב מלווה בחיבוק זה סביר אבל לא יותר מי זה את לא רוצה לצאת דביקי ונואשת את צריכה שהוא רידוף אחריך לא את אחריו
תשלחי למי שבא לך, זה לא אומר אם את אוהבת אותו או לא.. זה סתם בשביל היום הולדת שלו:)
כן תשלחי
בטח, זה יומולדת