6 תשובות
שניהם מאוד רציניים, לא יודע האם מילה "מעניינת" זאת מילה נכונה כי בכל גזרה השגרה היא רצינית מאוד
שואל השאלה:
וכאישה מה היית ממליץ
וכאישה מה היית ממליץ
אם מדובר בך אז הייתי ממליץ יותר על לבנון, לפי דעתי, אבל זה תלוי באיזה אזור בארץ את גרה, יותר דרומה או צפונה? זה גם חשוב, אם המרחק חשוב לך
שואל השאלה:
המרחק לא חשוב לי אני גרה בחולון אפשר לשאול למה היית ממליץ על לבנון?
המרחק לא חשוב לי אני גרה בחולון אפשר לשאול למה היית ממליץ על לבנון?
בעזה השגרה היא יותר פעילה כי האזור עדיין פעיל מאוד (גם בלי קשר למלחמה), בלבנון בערך אותו הדבר רק ששמה קצת יותר רגוע, לבנתיים, שוב זה בסוף יהיה תלוי בך
^
זה לא מדויק, בכלל. כרגע בלבנון יש תקיפות כל היום וכל הלילה. אני לא יודעת בוודאות, וגם אם הייתי לא הייתי יכולה להגיד את זה מטעמי במ, אבל אני מניחה ואפילו דיי בטוחה שכוחות של איסוף לוקחים חלק פעיל בתקיפות, ואם לא בתקיפות אז במה שמוביל אליהן.
אני הייתי הולכת על לבנון. גם גזרה מעניינת, נפיצה, הרבה עבודה. וגם הנופים הכי יפים שתראי בשירות.
זה לא מדויק, בכלל. כרגע בלבנון יש תקיפות כל היום וכל הלילה. אני לא יודעת בוודאות, וגם אם הייתי לא הייתי יכולה להגיד את זה מטעמי במ, אבל אני מניחה ואפילו דיי בטוחה שכוחות של איסוף לוקחים חלק פעיל בתקיפות, ואם לא בתקיפות אז במה שמוביל אליהן.
אני הייתי הולכת על לבנון. גם גזרה מעניינת, נפיצה, הרבה עבודה. וגם הנופים הכי יפים שתראי בשירות.
באותו הנושא: