4 תשובות
אה מה אצלי לפני שנתיים היה איזה שלושת רבע מהחומר שהיה בתאוריה החיצונית
שינו את זה?
שינו את זה?
אם לא שינו את זה אז לבית ספר יש הקלות יש הרבה פחות חומר
תתרגלי לא מהבית ספר לדעתי
תתרגלי לא מהבית ספר לדעתי
זה אותו דבר
התיאוריה זהה. ממליצה על האפליקציה של נוהג.
באותו הנושא: