7 תשובות
בגרות חשובה לאוניברסיטה זה הכל בערך
וצבא
וצבא
כן, אבל תמיד אפשר לשפר
הכל בסדר
הרבה מקומות גם רק דורשים 12 שנות לימוד והציונים עצמם לא משנים
הכל בסדר
הרבה מקומות גם רק דורשים 12 שנות לימוד והציונים עצמם לא משנים
תמיד אפשר לשפר בגרות אז הכל טוב אין מה להלחץ
בגרות זה דבר חשוב אני לא אומר שלא, אבל האם זה נוראי? ממש לא
את תמיד יכולה לשפר
את תמיד יכולה לשפר
לא מאוד, כן חשוב שתעברי ותעשי 5 יחידות, הציון עצמו לרוב פחות משנה.
זה יכול לעזור, בעיקר לאוניברסיטה וצבא, אבל ניתן להסתדר גם בלי זה.
זה יכול לעזור, בעיקר לאוניברסיטה וצבא, אבל ניתן להסתדר גם בלי זה.
זה חשוב אבל בבית ספר סתם מגזימים ומלחיצים
מה שחשוב זה תעודה ו5 יחל יכול לפתוח לך דלתות אבל הציון הסופי לא תמיד ממש משנה
מה שחשוב זה תעודה ו5 יחל יכול לפתוח לך דלתות אבל הציון הסופי לא תמיד ממש משנה
כן
באותו הנושא: