3 תשובות
ברור שכן!
תעשי את כל מה שרצית לעשות ביומולדת אחר כך
בטח שכן מה תעשי בית לבד כל החברים בטיול... לכי בטוח יעשו לך משהו ואחרי זה תחגגי עוד פעם...
בטטח תסעי, הכי כיףף ככה! לכי תדעי אם יארגנו לך משהוו... ואם לא תבואי סתם יתבאסו.
אני אומרתת תצאי:)
באותו הנושא: