4 תשובות
יצא לי פעם אחת והיה לי רק כזה התקף כזה, ממש ממש לא הרגשתי טוב הקאתי היה קשה ממש אבל אבל אחרי שזה מסיים להשפיע יואב טוב ורק יום אחרי זה אחרי שישנתי הייתי בסדר
תלוי... על איזה סם אתה מדבר?
כן זה קורה לפעמים
לא צריך להילחץ ולא לחשוב על זה יותר מידיי
בדרך כלל עובר אחרי יום יומיים
אלא אם מעשנים חומר לא טוב ואז לוקח לזה קצת יותר זמן לעבור
הכי חשוב זה לנסות לשכוח מזה לחזור לעבודה וזה עובר אל תדאג
לא צריך להילחץ ולא לחשוב על זה יותר מידיי
בדרך כלל עובר אחרי יום יומיים
אלא אם מעשנים חומר לא טוב ואז לוקח לזה קצת יותר זמן לעבור
הכי חשוב זה לנסות לשכוח מזה לחזור לעבודה וזה עובר אל תדאג
שואל השאלה:
ויש לך היום תסמינים מתמשכים מזה כאילו?
ויש לך היום תסמינים מתמשכים מזה כאילו?
אנונימי
באותו הנושא: